elbise

Kırmızı Straplez Elbise

Bej Straplez Elbise

Kumaş:

'B.B. Tours' organizasyonuyla 13-27 şubatta Burma ( Myanmar ) ve Tayland' a bir kültür gezisi düzenledik. Rehberimiz, Burma ve Tayland'da sekiz sene rahiplik yapmış, şu anda da farkındalık / vipassana eğitmenliği yapan Jeff Oliver. Jeff, özellikle bu gezi için şu anda yaşadığı Avustralya'dan gelecek ve bizi uzun süre birlikte yaşadığı iki kültür ile tanıştıracak.

Tayland'da yumuşak, güleryüzlü insanlar ile tanışacak, çeşit çeşit egzotik meyveler tadacağız, büyüleyici manzaralar görecek ve günlük yaşama tanık olacağız. Filler ve kaplanlarla tanışıp, gezimizi beyaz kumsallarda güneşlenip denize girerek bitireceğiz..

Burma ( Myanmar) belki de dünyanın en gizemli ve büyüleyici ülkelerinden biri.. Yeni yeni turizme açılmaya başladığından gidip görmekte fayda var :)  Burma'ya gidenler Burmalılar'ın güleryüzlülüğü, asaleti ve misafirperverliğine hayran kaldıklarını söylerler.. Bunun yanında, tarihi mirası ile ve sanki başka bir dünya gibi görünmesiyle Burma sizi günlük yaşamınızdan ve kavramlarınızdan alıp götürecek ..

Her iki ülkede de manastırları ziyaret edip rahiplerle tanışıp sohbet etme olanağı bulacağız..

Gezimizin programı aşağıda, konaklamalar genellikle 3 yıldızlı otellerde, fazla konfor beklentiniz olmamasını dilerim.. Yoğun ve hareketli bir programımız var..

27 şubattan itibaren 9 günlük Kamboçya-Tayland turu ile devam edeceğiz, önceki gezimize katılamayanlar için bir fırsat.. İlgilenenler sorabilirler..

TAYLAND-BURMA-TAYLAND 13-27 ŞUBAT 2011 PROGRAM

25 Şubat 2011 Istanbul’dan Bangkok’a Katar Havayolları ile hareket, ertesi sabah Bangkok Havaalanına varış.

26 Şubat 2011 Bangkok  (Kahvaltı dahil ) serbest gün

27 Şubat 2011 (Aksam yemeği  dahil ), Siem Reap, konaklama 3 yıldızlı otel

Bangkok'tan Siem Reap (Kamboçya)'e karayolu ile seyahat ediyoruz, yolda Tay halkının günlük yaşamına tanık oluyoruz. Kamboçya sınırında vize almak için iki-üç saat duraklamamız var, bu sırada Uzak Doğu'nun en büyük pazarını da gezme ve alışveriş olanağımız olacak.

Bugünlerde 'Kabak Koyu'nu öyle çok duyduk ki, sıcaklar gelmeden bir gidelim, keyfini çıkaralım dedik.
 Bizim neresi icin kalbimiz çarparsa sizi de oraya davet ediyoruz :)
 Kabak Koyu, Kelebekler Vadisi'nin yanındaki vadide.. Sakin, sessiz, doğal tatil yapmak isteyenler icin..

Bugün, 5 yaşında bir çocukla tanıştık.. Adını sorduk, 'Değişti' dedi, 'Adını mı değiştirdin?' diye sorduk, 'Evet' dedi, 'Peki adın ne ?' 'Değişti' dedi..

Yaşamımızda çeşitli yönlerden esen rüzgarlara bakıyorduk. Hoşlanma/haz rüzgarını ve hoşlanmama/acı rüzgarını biraz tanımıştık.

Bugün kayıp ve kazanç rüzgarlarına bakalım. Bu rüzgarların estiği pek çok alan var. Mesela para kazanmak, daha çok kazanmak, daha da çok kazanmak.

Aşk arttıkça Şems`in güneşi parlar,
Şems coştukça Pir`in keyfi artar,
Bir Aşk Seyahatidir Gönüllerin Mekanına,
Katılanlar eski kendini mumla arar, mumla arar...

{flv}konya-gezi{/flv}

Konya'ya yaptığımız gezilerimiz akıllarda ve yüreklerde iz bırakıyor.. Hem çok bilgi alıyoruz hem de uygulamalar yapıyoruz.

Rumi

Konya, Aralık 1244

Bomboştu dünya . Koca sokaklar, bulutsuz sema ve bütün Konya. Tebrizli Şems yoluma çıkıp bana o soruyu sorduğunda her şey ve herkes kayboldu sanki, bir anlığına da olsa. Bir tek o ve ben kaldık bu şehirde :  Soran ve cevaplayan.

“Söyle bana Bistâmî mi daha ileride yoksa Peygamber Efendimiz mi ?’’  Bu  soruyu elinin tersiyle itmek ya da geçiştirmek kolay.

Ben sana bir ahlak dersi vermiyorum. "Bu doğru, bu yanlış, bu ahlaklı, bu ahlaklı değil" demiyorum.

Bu notlar bir meditasyon sürecine kabaca rehberlik etme niyetiyle yazıldı.  Çok etraflıca olduğu ya da tek yetkili tarafından yazıldığı ya da uygun bir öğretmenden ilk elden alınan bir bilgi olarak düşünülmesin. Her durumda yeni başlayanlara faydalı olacaktır.